
Datastrategi
Vi kan hjälpa dig med
- Samlad rapportering
- Life time Value analys
- Media Mix Optimering
- Tidssparande automatiska rapporter
- Skräddarsydd kundsegmentering
- Omnikanal orkestrering
Förstaparts datastrategi
Vore det inte bra att löpande kunna få svar på kritiska affärsfrågor? Och säkerställa att din organisation är framtidssäkrad för ett digitalt landskap utan tredjepartscookies?
Detta är två av grundstenarna i vår förstaparts datastrategi. Via denna strategi kommer din organisation kunna samla in data genom förstapartscookies, centralisera data och anpassa datan efter er affärslogik. Skapa ett centralt rapporteringssystem, säkerställa konkreta LTV-analyser tillsammans med attribuerings modeller som är redo att svara på de mest kritiska affärsfrågorna.
År av ad-tech-erfarenhet har lett oss till denna modell med banbrytande datainfrastruktur som vi gärna presenterar för dig och din organisation. Så tveka inte på att kontakta oss för mer info om hur du kan accelerera din verksamhet med en datastrategi som är byggd för framtiden.

Halebop Locall
Halebop är en av Sveriges största mobiloperatörer. Under de senaste 11 åren har de vunnit priset ”Sveriges mest nöjda privatkunder mobiltelefoni” 9 gånger. Halebop har varit en del av TeliaSonera Group sedan 2001.
Hur går man från att vara datadriven till att kunna ta beslut och actions på insikter?
Vad är förstaparts data?
GOOGLES TRE REKOMMENDATIONER FÖR ATT SKAPA VÄRDE OCH FÖRTROENDE FÖR DATAINTEGRITET
FEM PUNKTER FÖR ATT SKAPA EN STRATEGI KRING FÖRSTAPARTSDATA
Ladda ner vår Guide om First Party Data Strategy
