Measurement
Vi kan spårning, validering och analys
Vi vet att Google Analytics 4, Google Tag Manager, Cookies och Consent Mode kan vara knepigt.
Med många års erfarenhet av analys, validering och spårning av användardata så kan vi hjälpa er på er tillväxtresa. Och för att ni enklare ska kunna se exakt vad ni betalar för, så erbjuder vi nu tre avgränsade erbjudanden i olika prisnivåer.
Google Analytics 4
Google Tag Manager
Server-side Tracking
E-privacy & GDPR
Reaktiv
En datainsamlingsmetod som utförs på webbservern istället för i webbläsare. För webbanalys, ger bättre möjlighet till att följa e-privacy och GDPR
Säkerställer att tracking och cookie samtycke fungerar tillsammans, att användare spåras eller blockeras beroende av samtyckesinställningar per användare
Prioriterad lista på experiment för att öppna upp flaskhalsar i användarresan med målet att öka tillväxten
Den tid det tar från det att vi mottagit din förfrågan till att vi påbörjar hantering av ditt ärende.
Pris från
19 999
/månad
Proaktiv
En datainsamlingsmetod som utförs på webbservern istället för i webbläsare. För webbanalys, ger bättre möjlighet till att följa e-privacy och GDPR
Säkerställer att tracking och cookie samtycke fungerar tillsammans, att användare spåras eller blockeras beroende av samtyckesinställningar per användare
Prioriterad lista på experiment för att öppna upp flaskhalsar i användarresan med målet att öka tillväxten
Den tid det tar från det att vi mottagit din förfrågan till att vi påbörjar hantering av ditt ärende.
Pris från
27 999
/månad
Partnership
En datainsamlingsmetod som utförs på webbservern istället för i webbläsare. För webbanalys, ger bättre möjlighet till att följa e-privacy och GDPR
Säkerställer att tracking och cookie samtycke fungerar tillsammans, att användare spåras eller blockeras beroende av samtyckesinställningar per användare
Prioriterad lista på experiment för att öppna upp flaskhalsar i användarresan med målet att öka tillväxten
Den tid det tar från det att vi mottagit din förfrågan till att vi påbörjar hantering av ditt ärende.
För pris
Kontakta oss
Läs mer om våra case
Aleris
Från Universal Analytics till GA4. Från GA4 till ökade insikter och nya hastigheter i tillväxtarbetet
Vill du veta mer om measurement?
Boka in en gratis konsulation med oss på Growth Hackers för att prata om hur measurements kan underlätta för dig och din organisation.
Artikel
Vad är förstaparts data?
Vad är skillnaden på första, andra och tredjepartsdata? I den här artikeln ger vi dig en kort sammanfattning vad de betyder och djupdyker även i hur du samlar in förstapartsdata som bara blir viktigare och viktigare när fler webbläsare har börjat blockera tredjepartscookies.
Artikel
GOOGLES TRE REKOMMENDATIONER FÖR ATT SKAPA VÄRDE OCH FÖRTROENDE FÖR DATAINTEGRITET
En kort sammanfattning där Google förklarar hur de tänker kring integritet när det kommer till förstapartsdata och hur man bygger relationer baserade på värde och förtroende.
Artikel
FEM PUNKTER FÖR ATT SKAPA EN STRATEGI KRING FÖRSTAPARTSDATA
I den här artikel tar vi upp fem punkter hur du skapar en strategi kring förstapartsdata. Vi går genom vikten av att identifiera affärsmål till hur viktigt det är att våga experimentera i en organisation.