Measurement
We know tracking, validation and analysis
We know that Google Analytics 4, Google Tag Manager and Cookie Consent can be tricky.
With many years of experience in analyzing, validating and tracking user data, we can help you on your growth journey. To make sure you can see exactly what you’re paying for, we now offer three limited offers at different prices.

Google Analytics 4

Google Tag Manager

Server-side Tracking

E-privacy & GDPR
Reactive
En datainsamlingsmetod som utförs på webbservern istället för i webbläsare. För webbanalys, ger bättre möjlighet till att följa e-privacy och GDPR
Säkerställer att tracking och cookie samtycke fungerar tillsammans, att användare spåras eller blockeras beroende av samtyckesinställningar per användare
Prioriterad lista på experiment för att öppna upp flaskhalsar i användarresan med målet att öka tillväxten
Den tid det tar från det att vi mottagit din förfrågan till att vi påbörjar hantering av ditt ärende.
Pris från
19 999
/månad
Proactive
En datainsamlingsmetod som utförs på webbservern istället för i webbläsare. För webbanalys, ger bättre möjlighet till att följa e-privacy och GDPR
Säkerställer att tracking och cookie samtycke fungerar tillsammans, att användare spåras eller blockeras beroende av samtyckesinställningar per användare
Prioriterad lista på experiment för att öppna upp flaskhalsar i användarresan med målet att öka tillväxten
Den tid det tar från det att vi mottagit din förfrågan till att vi påbörjar hantering av ditt ärende.
Pris från
27 999
/månad
Partnership
En datainsamlingsmetod som utförs på webbservern istället för i webbläsare. För webbanalys, ger bättre möjlighet till att följa e-privacy och GDPR
Säkerställer att tracking och cookie samtycke fungerar tillsammans, att användare spåras eller blockeras beroende av samtyckesinställningar per användare
Prioriterad lista på experiment för att öppna upp flaskhalsar i användarresan med målet att öka tillväxten
Den tid det tar från det att vi mottagit din förfrågan till att vi påbörjar hantering av ditt ärende.
För pris
Kontakta oss

Read more about our cases
Aleris
From Universal Analytics to GA4. From GA4 to increased insights and new speeds in growth work
Do you want to know more about measurement?
Book a free consultation with us at Growth Hackers to talk about how measurements can help you and your organization.
Article
WHAT IS FIRST PARTY DATA?
What is the difference between first, second and third party data? In this article, we give you a brief summary of what they mean and also deep dive how you collect first-party data that only becomes more important and important when browsers have started blocking third-party cookies.
Article
GOOGLE’S THREE RECOMMENDATIONS FOR BUILDING VALUE AND TRUST FOR DATA PRIVACY
A short summary how Google explains how to think about privacy when it comes to first part data, and how to build relationships based on value and trust by creating a fair value exchange with your customers.
Article
5 KEYS TO CREATING A FIRST-PARTY DATA STRATEGY
In this article, we address five keys on how to create a first-party data strategy. We go through the importance of identifying business goals to how important it is to dare to experiment in an organization.